saknar mig själv?

Idag har det varit en helt vanlig onsdag, och nej, inga gitarrer i huvudet på musiken idag, haha ;) 
 
På idrotten så körde Anna helt slut på oss, vi körde nämligen cirkelträning, där var nämligen lite situps och armhävningar och andra saker som jag absolut inte skulle göra frivilligt. hahaha ja, det är helt okej att kalla mig latmask, för det är jag faktiskt, sportar inte och gör inte ett skit på dagarna mer en att sitta vid datan och plugga. Samma sak från måndag till tosdag, för på fredagar spårar det ut lite..
 
Iallafall, imorgon är det ju dags för två nationella prov igen, ser väll inte precis fram emot det om jag ska uttrycka mig så. Visst, vi missar ju massa tråkiga ämnen som matte osv. Men nationella prov är väldigt jobbigt att göra och det är mycket som måste sitta kvar där inne i skallen, men givetvis kommer mina små dagdrömmar farandes genom luften och tränger sig in istället när jag sitter och tittar ut genom fönstret.
I tisdags så tänkte jag på hur mycket jag saknade när jag och cassie var i stockholm och hade jättekul och vad andra tycker om min hårfärg eller om de saknar mitt blonda jag, men främst har jag tänkt på hur mycket jag saknar mig själv, innan någonting hände. Och jag vet inte vad jag har gjort med mig själv, men det är något som jag saknar. 
 
ha en fortsatt trevlig kväll.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0