åsikter - anonyma kommentarer

Jag har fått ganska många kommentarer av anonyma som jag nu skulle vilja svara på. 
För det första tycker jag att det är väldigt tråkigt att folk kommenterar som anonym och lite konstigt att man inte skriver under med sitt namn och står för det man skriver eller frågar, dessutom är det ju så mycket trevligare att ha ett namn att svara till sen, för mig. Jag själv brukar alltid skriva mitt namn samt länka till min blogg när jag kommenterar andra bloggar, men det är ju sån som jag är! =)
Men det konstigaste med mina anonyma kommentarer är att dom är från folk som jag känner, man undrar ju varför?
Dom frågar oftast om vem eller vilka som är mina bästa kompisar och undrar hur många djur vi har och vad jag brukar göra på min fritid och det tror jag faktiskt att dom vet vid det här laget eftersom vi tidigare vart väldigt bra kompisar och går i samma klass. 
Dessutom "anonym" är du 10 år skulle vi inte gå samma klass...;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0