disco & annat spännande.

Hejsan! 
Ledsen att jag inte har bloggat på ett par dagar, men jag har haft fullt upp med både ena och det andra. 

Skolan.
I måndags så fixade både jag och Cassie discolappar och musik till vårat disco på fredag ( parkens aula 18.30 - 21.00 ) och åkte runt till olika skolor och satte upp dom. 
Måste säga att det ligger mycket jobb samt ansvar bakom detta. Vi har hållt kontakten med andra i gruppen och har försökt dela ut ansvarsområden till alla, men vi är inte riktigt klara ännu. Nu är iallafall discolapparna och musiken på plast.

Igår så märkte både jag och Cassie att vi glömt att skriva bland det viktigaste av allt, tiden. Så både jag och pappa fick åka runt och skriva dit tiderna. Haha, det får man vara noga med i fortsättningen ;)
Jag hann inte så mycket mer den dagen, mer än att plugga och titta på tv. 
Vi har ju runt några stycken denna vecka. 

- engelskan ( t tors )
- religionen ( t tis ) 
- matteläxan ( t tors )
- geografi ( t två månader )

Och idag så hade vi även två nationella prov i engelska, ett läsförståelse och en hörförståelse. Läsförståelsen kändes väldigt bra och ganska rolig att göra, medans hörförståelsen gick hur dåligt som helst ( kändes så iallafall ). Det beror på att jag inte konsentrerade mig tillräckligt. Men men, vi får hoppas på det bästa.

Henry.
Enda sedan söndag har henry varit ute och hoppat tillsammans med Maja i solen. Och det är bra för honom att kunna komma ut och röra lite på sig, samt få lite mer D- vitamin i sig. 







Övrigt. 
Måste bara säga att jag blev så himla glad när jag såg detta påvög hem från bussen. Nu skiner solen, snön har smällt bort, fåglarna kvittrar och nu blommar snart tussilagon ut vid vägkanterna, kan det bli bättre?




En annan sak är att på söndag ska jag och familjen till Göteborg för att träffa en liten hund som var ute på blocket. Mamma och ägaren håller mailkontakt och ägaren verkade tycka att vi var en passande familj för hunden. 
Och ja, vi har ett sådant tomrum efter Alba som har varit borta sen 1,5 år tillbaka. Så nu har det pratats mycket hund här hemma och det verkar som om alla är lite små sugna på en ny familjen medlem.💕

Ha det bra sålänge.💕


Kommentarer
Postat av: anonym

Hej, jag läser din blogg ofta, men vill att du ska göra mera inlägg, för det är inte så roligt att kolla på en blogg som inte skriver varje dag.. Jag har även en fråga som jag vill att du svarar på. Vem är din bästa vän/vänner? Hoppas du mår bra. Kram ♡

Svar: Okej.
Jag kan/hinner inte blogga varje dag. Har ju läxor och annat att sköta och fixa med, men givetvis kan jag försöka att blogga oftare ;)
Jag tror inte jag har några absolut bästa vänner, men jag har en del nära vänner som jag umgås mycket med. Men som sagt, har inga vänner jag kan lita 110% på eller känner väldigt väl.
Kram❤️
Linnea Flink

2014-03-13 @ 16:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0