söndagen

Hejsan! 

Idag vaknade jag vid halv nio och gick direkt ner till köket där frukosten stog framdukad. Tråkigt att sista långfrukosten för den här veckan är slut :(
Sen så skypade jag med Mi och Cassie i sådär en timme eller något sånt. Vi hade inte skypat ( eller iallafall inte jag ) så idag så gjorde vi det. 

Vid elva tiden så kom Mi, vi satt vid datorn och hade kuddkrig ( som vanligt ). Jätte kul, men har väll lite ont här och var, men sånt får man leva med!
Cassie kom vid ett tiden och vi åt man och satt vid datan, Innan vi gick ut.

Ute så lekte vi i snön ( naww, some people never grow up ) och det var riktigt roligt. Sen så hick vi på isen alla fyra. Väldigt roligt, men jag var väldigt rädd att den skulle gå sönder, 
(Plums!) Och så var man genomblöt.
Men vi klarade oss, iallafall jag. Men Mi, haha, hon plumsade i med hela sitt ben i det iskalla vattnet. Men jag och Cassie var inte helt utan problem, Cassie hade ena skon full med iskallt vatten och jag hade snö upp till kanten i båda skorna. Så ingen var ju säker :)

Sen så hasade jag mig hem. Kände inte fötterna längre, och det verkligen stack i dom. Usch, sånt gillar man ju verkligen inte. 
När vi sen kom hem, tagit av oss blöta kläder och strumpor var båda mina fötter skitsvullna, så jag bestämde mig för att duscha fötterna. Kände faktiskt inte någonting mer än att det stack till riktigt ordentligt. Stackars små fina fötter :)


Blev precis klar med plugget av islam provet, mm.. Kommer nog aldrig kunna komma bort från alla j*vla läxor. Totalt hatar dom, men det finns ju inte så mycket mer att göra åt det. Om man vill ha bra betyg så måste man ju plugga, man ska iallafall göra sitt bästa. Men ibland räcker det kanske inte hela vägen till ett bra betyg, men man ska iallafall kämpa!

Ska snart äta kvällsmat och kolla på farmen. Ska bli mysigt, och skönt efter en sådan kall dag som denna. Haha, givetvis måste jag kolla youtube och lyssna på musik, som jag alltid gör. Det är en sak man inte kan peta åt sidan!

Imorgon kommer det en *******. Så glöm inte att kolla in bloggen imorgon. 

Men ha iallafall en fortsatt trevlig söndagkväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0