onsdag❥

På morgonen så hade vi matte, som vanligt . Jag, Mi och tre andra gick in till Lena och där jobbade vi med problemlösningar. Asså, på morgonen är man hur trött som helst och de sätter mattepasset först? Iallafall, det är väll bara att bita ihop.

Sen så gick vi till musiken. Vi jobbade i grupper och vi skulle spela låtar med akord. Jag, Mi, Cassie och Léon spelade björnen sover. Vi ville ha något enkelt och lätt, så vi valde låten med två akord.

Efter det så var det dags för slöjd. Jag och flera andra jobbade på med korsstygnen. Det är alltid jobbigt innan man lär sig, så är det ju i alla ämnen. Men jag kom in i flytet sen och tiden rullade på. 

Idag var det fiskpanett med potatis och kall sås, absolut inte en favorit! Det verkligen ingen hitt. 

Sen så hade vi svenska. Vi jobbade i dags med satser. Blev klar och gjorde ut boken, fast, jag kanske har gjort fel, för Anette har inte rättat ännu ;)

Efter det så hade vi idrott, sista lektionen för dagen. Vi värmde upp med "pacman", som var roligt. Sen så körde vi  multiboll, det var helt okej.


Eftersom Mi blev sjuk så drig jag och Cassie till stan istället. Vi kollade runt först och efter det så tog vi en fika ( se tidigare inlägg) och så köpte vi sakerna. Jag köpte en väska, en tröja och ett träningssätt. Och just det, jag och Cassie köpte en varsin macka på Willys. Haha, där satt vi, med våra mackor ute i snön. Kan du tänka dig hur det såg ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0