lördag❥

Jag och Cassie satt för det mesta vid datorn och så ( hahah, förvånade? )
Hon åkte hem vid två tiden och ja, jag har väl inte gjort så super mycket jag sen hon åkte. 
 
Jag har kollat på " 15 det är mitt liv " och ätit det som fanns kvar av min ben&jerry. 
 15 det är mitt liv är en skit bra serie på youtube som handlar om tonåringars problem och lite sånt. Jag totalt älskar dom, så om ni är på youtube och kollar, så titta :)
 
Har även läst lite i Mio, min Mio. Kände att det var dags att greppa tag i det nu. Måste säga att den är sjukt bra! Vi har filmen också, så jag får väl ta och titta på den efter jag har läst boken!
 
Lite senare sen så kommer diddi och Sören ( Jimmy och Robin kommer kanske också, men vi vet inte riktigt). De ska komma hit och äta och bada badtunna. Riktigt mysigt
 
Diddis blogg: HÄR
 
Cassies blogg: HÄR
 
 
Naww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0