lördag

När Jag vaknade vid 9 tiden idag och gick jag direkt ner till köket. Det blev en riktig långfrukost med hela familjen, väldigt gott med långafrukostar på helgerna. 
Sen så fick Henry hans medicin. Han har ju skabb nu igen. Han fäller och är skräpig i öronen. Ja, det finns väl inte så mycket mer att göra än att ge honom hans medicin och hoppas att han blir bättre♡

Sen så åkte jag iväg till Cassie. Vi satt för det mesta vid datan och spelade Sims, men vi var även ute och spelade bandy. Riktigt roligt!

Imorgon ska jag, Mi och Cassie va hemma hos mig. Ska bli jätteroligt, eftersom det var jättelänge sen vi va alla tre, så det ska bli riktigt roligt! 

Jag ska väl sitta under filten i soffan, titta på " det största äventyret " och vräka i mig godis såklart! Mm.. Älskade lilla lördag, varför måste du försvinna?

Iallafall, ha en fortsatt trevlig lördagkväll hörni





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0