lite sådär om kvällen♡

Sitter framför tv:n och har precis pluggat på engelskan. Det är väl den läxan som är mest aktuell just nu, vi ska ju ha prov på det på Torsdag. 
Nu sitter jag och myser framför brasan, sjukt jäkla mysigt. Önskade att man fick slippa skolan och sitta här istället, men just nu finns får den tanken inte plats om man tittar på hur skoldagarna ser ut.

Idag har det varit en hård och slitsam dag, och det brukar det alltid vara på tisdagarna. Man känner sig ganska så utmattad när man kommer hem. Jag brukar ta något att äta och bara chilla och ta det lugnt. Jag tycker att det är så himla skönt, att bara njuta att veckans tisdag är slut.

Imorgon kommer vi ha de ämnena som vi bara brukar ha på just onsdagen, t.ex slöjd, musik osv. Men vi har ju givetvis de vanliga ämnena också. Jag gillar onsdagar, därför då vet man att halva skolveckan har gått, men onsdagarna också brukar gå ganska fort skillnad från de sega tisdagarna. Haha, långa och sega ämnen och lektioner är inget man gillar.


Och ja, jag gillar mina egopics:*











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0