lite allt möjligt♡

Hejsan! 

Nu ligger jag här under filten och myser. Kollar på en film som heter " shark attack 3 " som är en super bra hajfilm, men den är dock lite rörig tycker jag, men jag har ju varken sätt ettan eller tvåan ännu, så det får jag väll göra i helgen, för den är så sjukt bra och jag vill gärna se dem. 

Idag fick vi tillbaka engelska proven som vi gjorde i torsdags, måste säga att jag är väldigt nöjd. Bara man pluggar så mycket man kan, försöker hänga med på lektionerna och gör sitt bästa så tycker jag att det är bra. Har faktiskt en liten mening som jag tror att ni har hört förut, den hjälper mig väldigt mycket när jag känner mig stressad.  

" bara du gör ditt bästa är det bra "

Iallafall, ikväll är det sista pluggnings  biten kvar på islam. Har redan sagt det men jag totalt hatar det. Men, jag får väll försöka få in skiten i huvudet. Haha, en aggressiv liten Linnea här. Men blir bara arg och vansinnig av att titta på den. 

Ha det bra så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0