lite allmänt♡

När jag kom hem så fanns det en stor pizzaslice framdukad åt mig, skit gott verkligen, och det behövdes efter att ha pulsat fram i snön.

Sen så satt jag med islam en liten stund. Jag tycker att det är lite jobbigt och inte speciellt kul med religion, så det går liksom inte in. Men det är väl lättare att få in information med ett ämne man gillar, än ett ämne man inte gillar. Annars så satt jag väll bara vid datorn. Kolla på splay, RMM och papperzize som vanligt, det är ju de kanalerna som jag brukar klicka in på. 

För en stund sen kom Diddi och Sören. Diddi skulle tydligen klippa ner Grims päls och så. Sen så tog de en matpaus och åt pizza och vi pratade lite och så. Så nu är de ute och klipper resten av honom. Det behövs verkligen, så pälsig som han är!

Imorgon är det dags att dra ner till valla igen. Har sätt fram mot det hela veckan, ni vet, bloggens dag, eller vad man nu ska säga, postar ju lite mer inlägg än vanligt på fredagarna, haha, alltid positivt med lite fler inlägg än vanligt ;)

Bloggar ju mer imorgon, för då är det bloggfredag

Lever efter det







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0