Kvällen❥

Nu sitter jag här framför brasan och myser, riktigt skönt!
 
Har inte gjort något speciellt idag, bara det vanliga, skolan, läxor, dator osv. Ni vet, sånt som en riktig latmask gör ;) 
Läxorna kändes seriöst bara värdelöst, ni vet, man får inte in någonting, man bara läser tomma ord. Sjukt jobbigt, men, jag ska plugga mer på det imorgon.
 
Imorgon är det tisdag och det blir en lång och hård dag. Vi slutar tre och jag kommer hem vid fyra tiden. Man hinner ju liksom inget mer än plugget och käka. Jag gillar inte riktigt sådana dagar. Mamma har liksom lagt fram en lista på allt jag ska göra, man hinner ju ingenting på den lilla tiden!
 
Har ju givetvis kollat på youtube och lyssnat på musik. Har kollat på youtube kanalen Splay, tror att många vet vad det är för något. Det är kända svenska youtubers som gör lite olika videos tillsammans, bl.a Clara Henry, RMM mm. Så om ni är på youtube, klicka in!
 
Har faktiskt inga nya låtar på Spotify, har hållt kvar vid de gamla favoriterna, sjukt bra! Ni vet säkert, Tokio Hotel, Simple Plan och Good Charlotte,de är ju bara för bra!
 
Splays youtube: HÄR
 
Var bara tvungen att lägga in en gammal bild på mig i lurarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0