Hejdå Vinterlov!

Ja, vinterlovet börjar dra sig mot sitt slut. Imorgon börjar skolan igen. Egentligen vill  inte tillbaka, jag vill ha lugna och sköna dagar där det varken finns läxor eller prov. 
 
Fast det som är skönt är att vi kommer in på period 3 ( vilket betyder valla på fredagar eller tisdagar igen ). Jag tycker att det är roligare på valla än på Strömtorp. På valla får vi ha hemkunskap och No ( vi kommer fysik ) som jag tycker är roligt. Jag har ju även med mig Mi, Alma och Cassie vilket jag tycker är super!♥
 
Idag har det väll hittills rullat på som vanligt. Jag har verkligen vänt på dygnen. Somnar typ 00. 50 och vaknar runt 11 tiden. Men igår somnade jag runt 22.30 igår och ställde klockan på 07.15. Man kan ju försöka att vända tillbaka dygnen någon dag före iallafall. 
 
Bortsätt från det så är mamma och isa nere och klipper Chilinöten nu. Det behövdes verkligen, iallafall om man har sådan fluffig och ullig päls iallafall :)
Jag sitter och lyssnar på musik och spelar sims.
Förvånade? Haha, det har blivit en vardags grej lixsom. Det är så himla skönt att bara spela och lyssna.
 
Psst.. Lyssna på dessa låtar. Sjukt bra!
 
 


Wir sehen uns!♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0