Hallo!

Det har varit en skön onsdag och vi är redan på hälften av skolveckan! Tänkte inte berätta om skolan men jag tänkte bara berätta om en grej som hände på musiken. 

Vi skulle spela gitarr i bastun, jag och min grupp. Två killar sitter utanför ( alltså i tjejernas omklädningsrum och vi i tjejernas bastu ). Allt går väl bra tills ena lampan släcks. Alla får panik och blev rädda, så vid bad killen i gruppen att öppna dörren och du vet, försöka vara modig, så han öppnar dörren och bara skirker. Alla tjejerna kryper ihop i ett hörn och skriker. När det blev tyst igen så skulle vi gå ut, killen gick längst bak, och så började det igen. Vi blir rädda och en av oss råkade slå till honom med gitarren i huvudet, och vi springer över honom, (vi kan verkligen inte kontrollera oss när vi är rädda, vi hinner inte ens tänka ). Han reser sig upp med värsta bulan i pannan. Jag kan ju säga att han verkligen var yr. Tycker synd om honom, men somsagt, det är svårt att kontrollera sig när man är rädd.

Bortsätt från bulan så fick vi fick även redan på att nationella proven spm börjar nästa tisdag. Vi ska börja med svenska tror jag, *pust* prov är absolut inget för mig, men nu börjar man mer känna att man kommer in i sexornas roll, eftersom alla sexor gör nationella prov. Jag är rätt så rädd och nervös, men det finns inget att göra. Det måste göras, precis som alla andra prov. 
Hela förmiddagen på tisdagen ska vi ha nationella prov, så vi får ta med oss en macka eller något annat mellanmål. Nu känner jag mig som en sexa på riktigt!

Har väl inte gjort något speciellt idag heller, suttit vid datan, pluggat engelska, städat åt kaninerna och lyssna på musik. Har förresten hittat en ny favvo, och nej, inte tokio hotel den här gången, men jag har ju inte tröttnat på dem precis, men det kan vara skönt att växla.

Sjukt bra låt som passar alla!

Hade väll inget mer att säga just nu, så vi ses väll imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0