fredag❥

Då var första dagen på valla klar, eller ja , på vårterminen. Så jag tänkte bara dra igenom dagen.

På morgonen så hade vi hemkunskap. Eftersom Cassie var sjuk så fick jag vara med Måns. Vilket var okej. 
Idag lagade vi iallafall potatis-lök soppa med ostsmörgås. Våran soppa blev awsome! Och ostmackorna också för den delen.

Sen så fick vi knata vidare till Johans No lektion. Idag var det dags för första fysikpasset. Vi hade teori om atomer och dess kärna osv. Det var helt okej tyckte jag. Inte speciellt svårt pm man ska säga så.

Efter första passet så fick vi en liten rast. Jag, Mi och Alma gick raka vägen till Caféterian där vi satt och slöa. Sen så segade vi oss tillbaka till salen.

Nästa pass var roligare. Vi fick labba lite med det vi gått igenom på den tidigare lektionen. Vi blev indelade i grupper och började labba. När det hade gått fem minuter så skickade man bak sakerna man använt och fick en ny uppgift. 

Sist så var det mat. Idag blev det kycklingkebab med tortillabröd och sås. 
Min absoluta favvomat på skolan. Jag satt med Mi, Alma, Emilia och Frida. Det var riktigt kul att höra deras sammanfattningar om dagens lektioner

Bild på Henry från igår.

Bloggar kanske mer sen, för just nu så ska jag njuta av fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0