fredag

Första ämnet idag var inget annat än hemkunskap. Vi lagade pizza och jag och Cassie rockade som vanligt haha. Den hör gången gick ingenting fel, väldigt skönt och bra. 
Pizzan blev skitgod och ganska tjock. Vi hade krossade tomater, riven ost och skinka på våran pizza, men man kunde också ha ananas och championer på. Men vi tog de gamla vanliga, you know.

När vi hade diskat och städat klart så fick vi gå. Så vi bestämde oss för att gå till bowlan, för att köpa choklad osv. 
Det hade ju givetvis inte öppnat så vi satte oss och väntade en stund. Jag köpte 2 plopp, som jag skulle äta på nästa rast, då vi brukar stanna i klassrummet och trycka i oss det vi köpt.

Sen så började lektionen. Vi läste och repeterade om saker från förra veckan. Hatar teori och det har jag alltid gjort. Det blev iallafall mycket suck och pust, men jag klarade mig igenom lektionen!

Andra passet var det dags för min favorit del, att labba. Vi gjorde lite seriekopplingar ( precis som förra gången ) och lite sånt, 
Alla tjejer satt i en grupp och killarna i en. Vi skulle göra ett jätte stor seriekoppling ( med typ åtta batterier och en lampa, helt sjukt vet! ). Jag kan ju säga att vi tog sönder tre lampor. Lyckat. Haha, roligt blev det iallafall. 

Cause it's friday

Jag kom hem för lite drygt en timme sen och har inte gjort ett skit. Ska städa åt Henry grisen idag iallafall, och kanske färga håret igen ( samma färg för er som undra, eftersom min färgning börjar gå ut ). Men det är väl inte så betydelse fullt vad man gör på en fredag, man ska ju slappa och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0