Världens bästa💗

Dagen har varit en perfekt start på sportlovet, eftersom jag har åkt in och shoppat med diddi, världens bästa stora syster. Vi hade jätte kul ( eller jag iallafall ) och jag hittade en del fynd. Berättade även en sak till diddi och kände mig mycket lättad att jag fick ut det tillslut. Vi åt på "the coffee" där vi åt en varsin baguette, och vi kladdade en hel del faktiskt, tur att ingen märkte det..☺️

Jag vill absolut inte skryta, men jag har världens bästa stora syster och bättre går inte att få tag i. Hon är en av de få personer man faktiskt kan prata med, om allt. Hon sa att om de var taskiga mot mig igen så skulle jag messa med henne, eftersom hon är en äkta syster som vet hur sådant fungerar. Så hon finns alltid om jag skulle behöva henne och känner mig förvirrad. Sorry.. Fick den bästa syrra man kan ha, och jag har det äkta exemplaret och ända💋

Här är de sminkrelatetade grejerna jag köpte.❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0