torsdag

Har varit hemma några timmar nu och har somsagt inte gjort ett skit, har väll inte känt mig så bra. Skulle kanske har varit med Cassie, men jag kände mig ju inte perfekt efter dagen, vill ni höra om dagen? Fortsätt att läsa!

Vi hade två nationella prov idag, ett läsförståelse och en argumenterande text om " djur på cirkus " som var årets tema. Läsförståelsen gick väll bra, tror jag, men man kan ju inte vara helt säker.. 
Den argumenterade texten hade vi en timme på oss att göra den. Och ja.. Jag blev klar på tjugo minuter, och så får man ju inte sluta arbeta med den förrän tiden är ute, så hade fyrtio minuter på att inte göra ett skit, och när man känner att dagdrömmarna bara kan komma så vägrar de. Jag menar, vad tog drömmarna i tisdags vägen? När man vill att dagdrömmarna och tankar ska komma så gör de inte det, fan. 

Imorgon är det fredag ( wieii! ) och då är det dags att åka ner till valla igen. Som vissa inte vet så hade jag inget internet på hela januari månad, men nu har jag fått ett nytt inkl så jag kan blogga igen. Ska försöka att inte använda så mycket internet, men det är väll det jag gör på mobilen, så det är ju inte så konstigt att mitt internet tar slut så fort.

Me and my lovely friday

Ha en fortsatt trevlig kväll my loves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0