söndag

Idag år det tråkigt nog söndag, och jag har i stort sätt gott i pyjamas hela dagen. Så mysigt, men väldigt segt och det gillar jag väll inte, men vissa dagar ska bli sega, för man kan ju inte alltid vara så allert och pigg varje dag (?). 

Men på kvällen så tog jag mej tid att träna och visst, jag är väll inte så sportig av mej, så jag började träna ( eller iallafall försöka ) yoga, och ja, med skön mysik och lite fokus så blev det riktigt avslappnande, och jag ska försöka göra det varje dag, men vi får väll se hur det går.😉

Och om en vecka så drar sportlovet igång. Och det ska bli jätte skönt, för jag känner verkligen att jag behöver en liten paus från skolan. 
Som tur är så har vi inga fler nationella prov eller prov överhuvudtaget, vilket är väldigt skönt, men jag förväntar väll mej ingen lugn vecka heller, så det gäller att ligga i och hinna klart med allt denna vecka. 
Jag har väll ingen vidare planering för sportlovet, men jag och diddi kanske ska iväg och shoppa igen, men somsagt så är det inget bestämt än. Men annars blir det väll bara en lugn och skön vilovecka❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0