Måndag & tisdag

Hejsan! 
Jag vet, jag har inte bloggat på nån dag nu och det beror på att jag inte har haft något intressant att berätta för er, och så har jag inte orkat sitta och blogga en halvtimme varje dag. Men nu så ska jag berätta lite om både måndag och tisdag!

Igår så var det väll en normal dag, och min lilla lista stämde inte riktigt. På nolektionen så jobbade vi inte mes projektet jag pratat om, utan det blev väll att jobba i boken istället. Det är väll inte det roligaste att göra, men det kräver inte så mycket arbete ;) 

Igår så blev även jag och några kompisar sams igen eftersom vi har haft ett stort bråk, men nu har vi lagt det bakom oss och blivit vänner igen.
På torsdag följer min killkompis med mig hem, och nej, vi är inte tillsammans om ni trodde det. Men vi ska iallafall va lite mer utanför skolan, för annars umgås vi ju bara där.

Idag så jobbade vi och hade ett oförberett prov i hinduismen som vi jobbat med i lite drygt två veckor. Tror ni att jag kom ihåg allt? Absolut inte, jag är sämst på att komma ihåg sådant. Min hjärna är fylld med annat som jag sitter och dagdrömmer om, men hinduismen fick hamna i pappersstrimlaren ( vilken fantasi :) ) 

Imorgon så fick vi i klassen reda på att tolv av oss skulle ha ett ( två egentligen ) nationella prov i svenska, muntliga. Och givetvis ska jag och två killar ( + två lärare ) göra provet direkt på morgonen och det känns piss. Kommer inte komma ihåg någonting och allt annat, och så missar man musiken också. Jag som tränat hela lovet på isa's gitarr för att lära mig "björnen sover" utantill, det fick man ju nytta av.. 

 Gottit med kvällsmat💗


 
Annars har jag suttit med mitt headsett i öronen och kollat på sådan här, läxor av alla möjliga slag. Gjorde klar svenskaläxan ( tills torsdag ) och gjorde/läste texten i engelskan ( till torsdag ) men no väntar jag lite med tills killen kommer, han vet väll iallafall mer en vad jag gör ;) 

Ha en trevlig kväll💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0