lördag

Imorse så blev det en riktigt lång och härlig frukost, haha, jag och mina långafrukostar, men det är ju så himla mysigt och man behöver verkligen inte stressa, mina långfrukostar brukar ta 30 till 40 minuter.. Ja, lilla fröken frukostälskare.

Idag har jag sätt två hajfilmer, shark night och Malibu shark attack. Shark night var ingen hit precis, jag var så sjukt spänd när jag såg trailern, men det var ingen hit. Men Malibu shark attack var riktigt bra faktiskt, så jag skulle kunna se den om och om igen, men då tröttnar man ju, men skit bra film, kolla in den! 
Har även laddat ner hajfilmen jaws. Så som jag har kollat på "topp tio hajfilmer" så ligger jaws på topplistan, etta eller tvåa. Så jag frågade brorsan om han kunde ladda ner den, så imorgon är det dags att titta lite på den.

Kom nyss från badtunnan, så himla skönt. Det är något som jag verkligen rekommenderar att ha, funkar på vintern och kanske på sommaren. 
Vi använder dock bara våran när hösten/vintern kommer, för då är det ju extra mysigt att krypa ner där. Tummen upp för badtunnan!

Sitter nu och äter kvällsmat. Ska väll snart titta på melodifestivalen, för det får man ju inte missa! Om jag ska vara ärlig så har jag ingen koll på vilka som är med, obs.. Men är ju ingen "mello tjej" om man ska säga så, men det ska väl bli roligt iallafall. 

Snö, bara snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0