lördag

Sen senaste inlägget har jag tittat på film, suttit vid datorn och hjälpt till med maten, skalat potatisar till kotletterna som mamma och pappa gjorde iordning. För idag skulle min bror och syster och deras pojkvänner och flickvänner hit och äta, för att ha en liten födelsedags fest för Jimmy som fyllde 23 i torsdags. Vi pratade och hade trevligt.😄

Lite senare så kom mormor och morfar för att fika lite, vi pratade om tapeterna och hur rummet var tänkt att se ut ( vardagsrummet ) och pratade även om hur bra vi tyckte att golvet blev. Eftersom både golvet och klinkerna runt spisen blev klara här om dagen, så målarna kommer på måndag ( så som jag har hört ) och ska börja tapetsera och fixa lite här inne, så det närmar sig med stormsteg och måste säga att jag är sjukt nöjd hittills!

Sen så gick vi ut i badtunnan och pratade lite och njöt av slutet på lördagen, som man ska göra, eller? Det gjorde vi iallafall, och det är så mysigt.

Nae, nu ska jag sitta och mysa lite framför mello, och äta ännu mer godis, Hur avslutar ni er lördagskväll?❤️





Kommentarer
Postat av: Felix

Fin😍kik?

Svar: Tack💕
Linnea

2014-02-17 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0