kaniner vid datan

Har inte gjort ett skit idag mer än att suttit vid datan,  kollat på pewdiepie och spelat Sims. Haha, jag är riktigt lat och trött igen, känner mig lite täppt i näsan och är ganska varm, puh, hoppas att jag blir sjuk, för det vill jag ju inte, Det är ju lov!
 
Har även gosat med både Henry och Lukas idag, flera gånger eftersom jag och isa vill ha lite sällskap som vi kan gosa med medans vi spelar, för man vill väll inte spela utan att ha någon liten mjukis att gosa med💕
 
 Dock så blir man lite trött när alla håller på att busa och leka vid en hela tiden. 
Henry fäller så mycket nu och det är små pälstussar på alla mina kläder och i sängen, * pust * det har inte blivit bättre med hans fällning heller, och visst, vi fick bort en hel del när vi badade honom, men långt ifrån allt. Men han har iallafall blivit av med den känsliga magen vilket är skönt, och han har även hittat ett nytt godis, ICAs cornflakes, mitt lilla matvrak💗
 
Haha, han ser lite skräckslagen ut, men det är han inte egentligen) och här har vi sötnos nummer två, dock inte lika duktig på att koppla av men att hoppa och skutta och bita på täcket är mycket roligare säger mjukas ( <---smeknamn ). Bara du inte biter sönder något så är det okej💗
 
Imorgon så får om jag ska hitta på något, det beror på om pappa plogar snö eller någont annat som förstör. För det är nämligen tänkt att jag, isa , mamma och pappa ska åka in till badhuset, men det återstår att se. 
 
Ha det bra👋

Kommentarer
Postat av: Hanna (hannagran.blogg.se)

Åh vilka söta kaniner! :) Kram!

Svar: Tack :)
Linnea

2014-02-22 @ 16:53:55
URL: http://hannagran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0