Henrys dag?

Idag har det varit en helt vanlig torsdag, många ämnen, mycket information och en hel del stress. 
På slutet av dagen vid halv ett till tre så hade vi först so, och jag jobbade med killen ( som jag brukar jobba med ) som vanligt, vi jobbade på bra och blev nästan klara med Frankrike i Europaboken ( vi har det som extra om vi är klara ). Sen så hade vi ett förhör eller ett slags prov på Frankrike, kände mig lite osäker men vi får väll se hur det går.

På slutet skulle vi titta på filmen "trust" men så blev det inte. Vår lärare sa att b:arna hade tyckt att det var obehagligt och det skrämde upp dem, så vår lärare sa att vi skulle vänta tills hon hade sett hela filmen och göra en bedömning där ifrån. Om vi ska se den eller inte, men jag tyckte att det var lite orättvist att vi inte ens fick chansen att se lite av filmen, men jag får väll titta på den på datan eller liknande.

Hemma så badade vi och fixade iordning Henry lite, eftersom han var så pälsig och lös i magen. Så vi började med att fixa till/klippa bort bajset och sedan så badade han lite och det gillade han verkligen inte, men så som han såg ut så fanns det inget annat val. 
Vi klippte även klorna och stor städade hans bur. Åå, skulle också behöva få en sådan "relaxing" som han fick, alla gör allt åt en, haha, nej, men det får jag helt enkelt fixa till själv ☺️

Just nu så kollar jag på "cyberbully" vilket är en riktigt bra tjejfilm. Hajfilmerna har jag tröttnat lite på, har ju sett Jaws några gånger nu och det är typ den ända vettiga hajfilmen med bra kvalité. Haha, min brorsa är väldigt petig med sånt när jag säger att jag har hittat en nyfilm. 😄

Usch vad träligt det var i handduken!💋


Raggis o cool💋

Ha det bra så länge!👋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0