hejsan

Idag är det söndag, tråkigt nog ( som ni säkert vet ). 
 
Idag åkte jag till cassie, och var med både henne och mi. Vi gjorde egna fiskespön och gick och fiskade, dock fick ingen av oss napp, vilket inte var någon överraskning. Så vi utforskade vid cassandras pappas dammar istället, kan ju säga att alla blev blöta. Jag var nära på att ramla i när jag skulle knäcka av en gren, som tur var det bara tippen på foten som blev lite blöt. Men alla hade väldigt mycket snö i skorna, jag i mina uggs, hade enda upp till kanten med snö. 
 
När vi kom in så tittade vi på film, kommer dock inte ihåg var den hette, men den var ganska läskig och då kan vi snacka läskig, för jag vågade knappt gå på toa själv ;)
Medans vi tittade på filmen åt vi pannkakor, smörgåsrån, äpple, popcorn och glass. Givetvis inte allt på en gång, om ni trodde det. Men vi åt i omgångar, för jag var tvungen att ha något att äta när jag såg filmen. 
 
Har inte några ider om vad jag kan blogga om, så om ni har några förslag/önskemål så är det bara att skriva det i kommentarsfälten.♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Du kan göra ett inlägg om bloggar du läser, tillexempel: Jag läser hennes blogg för att ..... hennes blogg hittar ni här.
:)<3

Svar: okej, tack för tipset :)
Linnea

2014-02-02 @ 19:33:02
URL: http://cassandraalinnea.blogg.se
Postat av: Lovisa

Du kan skriva om t.ex. vad du tycker om. Vilket favorit djur du har o.s.v

Svar: Okej, tack för för tipset :)
Linnea

2014-02-07 @ 17:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0