fredag

På hemkunskapssalen idag så lagade vi pasta med skinksås ( se tidigare inlägg för bild ) och det var riktigt mumsigt! 
Jag och Cassie är som vanligt kungar i köket ( vi vill inte bli kallade drottningar ) och regera över både pasta och skinksås, dock så ville ketshupen inte arbeta med oss ( haha, vad håller jag på med? ) så vi lånade killarna bakoms istället, mohahaha, evil plans och nasty häxdrycker är det jag och Cassie experimenterar med på dagarna ;)

Innan no lektionen gick jag och gänget till bowlan för att köpa godis eller något annat gottit. Jag köpte fyra tarangona, och det var helt klart värt det, för vem vill inte sitta och äta godis när man väl får chansen?

Ni lektionen hade jag inte sätt fram emot precis, men den blev ganska lugn, sura och irriterade läraren kom inte fram idag vilket var skönt.
Vi fick kolla på filmer ( om elektricitet såklart ) och fick ett pluggnings pass att plugga till provet på, som vi ska ha om en månad ungefär. 
Jag bestämde mig för att inte ta hem provet ( för man var inte tvungen ) för ja, varför skulle jag göra det, det är för fan FREDAG!

Imorgon kommer det en ***** ** ** ******, så glöm inte att kika in bloggen imorgon:)

Nae, ska nig chilla lite idag, sitta vid datan och bara ta det lugnt.

See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0