bloggar jag följer

Hejsan! 
Nu tänkte jag göra ett inlägg om bloggar jag följer. Så här kommer dem.
 
Bloggar.
 
- Cassandras blogg. Cassie uppdaterar ofta och gör interessanta och roliga inlägg, som gör det mycket roligt att läsa och givetvis så ser jag vad hon gör på dagarna, eftersom vi inte ses lika mycket på fritiden. Hon har även egna ideer som ger mig insperation.♥
Cassandras blogg hittar ni här 
 
- Epicfaiil. epicfail, eller Moa som hon heter har väldigt fin redigering och lägger ner mycket tid på sin blogg. Hon visar även olika designer eller vad man nu ska säga på sin blogg, hur man får en pil till toppen tex. Hon förklarar på ett bra och förståligt sätt, så man ska förtså hur man ska göra.♥
Epicfails blogg hittar ni här
 
- Amalias blogg. Amalia uppdaterar dock inte lika mycket, men det syns att hon lägger ner mycket tid på att fota/fixa till inläggen. Hennes design är väldigt enkel, men ser sjukt bra och lyxig ut. Hon tar även sjukt fina bilder med perfekt fokus.♥
Amalias blogg hittar ni här ♥
 
- Satus blogg. Satus blogg är absolut min favorit blogg. Hon skriver om sin vardag och om sina 5 barn. Hon skriver det väldigt i dagboks form, så hon berätta det mesta om vardagen kan man säga. Satu och hennes familj hittar alltid på spännande saker som sker i vardagen. Så tummen  upp för Satu och hennes blogg♥
Satus blogg hittar ni här
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0