♥Paketöppning med Kaninerna♥

Ja, nu är julen förbi igen. Åren går fort fram och snart är det december månad igen.
 
På julaftons morgon så upptäckte Henry att det låg det ett paket under granen, med hans namn skrivet, eftersom han varit så go' och snäll detta år och det är han förhoppningsvis nästa år också. 
Så vi började med att öppna paketet tillsammans, jag och Henry, och sen gick jag till stallet för att ge dem andra kaninerna sina klappar, för de han nämligen också varit snälla och skötsamma i år!♥
 
Så, här öppnar han sitt lilla paket med nytt nyttigt godis, med tomteluvan på förstås!
Och det blev... En påse med Gnagarkulor från JR farm i olika smaker, rödbeta (röd), morot (orange), majs (gul) och lusern (grön/grå).
Något som han inte tidigare smakat, så spännande och gott det var! 
 
De andra blev också glada för sina julklappar, men att öppna paketen var svårt, så lillmatte fick hjälpa till och slita upp paketen åt oss. 
Helix fick en godisboll som han kan leka med i buren när han blir rastlös , så han slipper hoppa runt och behöver sitta i box och komma ut hela tiden. 
De andra kaninerna fick dela på en påse "favoritgodis" från Arken Zoo och samma där, roligt att pröva nya godisar och testa olika smakkombinationer. Dessutom så vet jag ju då vad dom gillar och inte, så då blir det lättare att bestämma sig för en påse enskilt godis till nästa år. 
De torkade bananskivorna och morotschipsen var bara för goda tyckte dem!♥ 
 
 
Man får väll skämma bort dom lite iallafall :)
@linneaskaniner 
 
Här öppnar min jultomte sitt paket med gnagarkulor, mummis! 
 
yummieiei ^^
 
 
Phhu, det var jobbigt att öppna! 
 
"Titta så nöjd jag blev med mitt paket, tack så mycket!" 

Nej, nu ska jag hämta en kopp kaffe och sen ska jag gå ut och städa burar, hoppa med kaniner och gå med ett par. Sen så ska jag småfixa lite och slöa. 
 
Ha det bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0