tisdagsregn och mys

Hejsan hejsan! 
Har ni märkt att jag har börjat komma i gång med bloggningen igen. Lite fler inlägg i veckan än det var förut, känns toppen bra att hänga med igen!

Idag har det varit en helt okej tisdag, väldigt tråkigt väder så man blev ju lite deppig. 
Imorgon är det dags för nationella igen, känner mig ganska säker, men måste nog kolla lite på mina gamla religionspapper. Man måste ju alltid försöka, kanske det kommer med en fråga som står i mitt religionshäfte? 

A sleeping beauty.💕

Idag tig jag även sällskap med två underbara tjejer ( vet inte om jag får nämna deras namn, men de flesta i min klass vet vilka jag menar ) med cyklarna. 

När jag kom hem böt jag om till mjukiskläder, satt med läxorna och sedan dess har jag legat under täcket. Mysigt.💕 

Ha det bra.💗


Kommentarer
Postat av: ADARAS Blogazine

Vilken sötnos!

Svar: Tack!❤️
Linnea Flink

2014-04-08 @ 19:36:21
URL: http://adaras.se
Postat av: Ronja

Nej, vad söt! :D

Svar: Tack så mycket! ;d
Linnea Flink

2014-04-10 @ 14:50:37
URL: http://rustandstardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0