lite uppdatering

Hej! 
Idag så har jag varit ute nästan hela dagen hittils och det känns toppen bra! Ute så har jag för det mesta pysslat, städat och borstat på kaninerna. Alla fick sin tid och det känns väldigt bra. De var även väldigt glada när de var i burarna och åt det gröna gräset.♥
 
Sedan så har jag ju gjort annat också, som t.ex lekt med Peppan, borstat hästarna och städat i det ena grönsakslandet. 
 
Sedan om vädret håller i sig hade jag och isa tänkt att göra en hinderbana till Lukas och Espri, men det beror helt på vädret. Det har ju blivit lite molnigare och blåsigare nu, men vi får hålla tummarna!
 
Nej, nu ska jag och isa ta oss lite mellanmål och sätta oss ute och äta, mysigt.♥
 
Ikväll så kanske det kommer ett litet fakta inlägg om laktits. Så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0