lite blandat

Hejsan! 
Sitter nu här under täcket och kollar på "Mia och Klara", haha. Världens bästa Mia, lika rolig varje gång. 

I lördags så kom min brorsa och hans kompisar hit för årets första grillning. Det var ju egentligen inte riktigt planerat, så det blev ingen sallad eller några potatisbollar till. Men en köttbit och bearnärsås går också :) 

Jag var istortsätt så var jag ute hela dagen med familjen. Vi busade med Peppi, solade och hade allmänt trevligt. Toppen dag! 

Brorsan, Peppi och Robin.💕 

Skolveckan blir väll ganska tuff. Två so prov på både onsdag och torsdag och ett fysik prov idag också. Annars ser det ganska bra ut. 
Nu har vi dock fått ännu fler läxor, vi har fått läxor i ämnen som vi inte direkt brukar få läxor i som musik och idrott. Kommer aldrig ifrån alla läxor!
Men vi närmar oss nu, bara 34 dagar kvar till ett efterlängtat sommarlov, håll ut! 

Nej, jag ska nog ta och äta lite nu. Måste vila ut och vara igång till morgondagen, långdags tisdagen väntar! 

Ha det bra.💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0