kaninhoppning och plugg

Hejsan!
Ja, ingen vidare uppdatering här. men har haft fullt upp och helt enkelt inte orkat skriva ett inlägg på bloggen. Den mesta tid har gått till plugget, som det alltid gör. Så när man ska börja på ett nytt inlägg, så kommer man på att man har en hel hög med läxor som väntar. 
Har även inte riktigt haft någon insperation eller lust att blogga, speciellt nu när solen börjar steka har jag liksom ingen lust att vara inne och blogga, räknar bort all elektronik nu. 
 
Har inte uppdaterat något mer än videon på henry som hoppade. Jag och Isa har tränat mycket under helgen och det börjar visa resultat ( speciellt Lukas ).
Vi köpte ett hinder på arken zoo i lördags och det var då vi började träna dom, mest för skojskull. 
Ända sedan dess, har de utvecklas mycket i både taktiskt och teoretiskt. Henry har börjat få till det där med baktassarna nu ( han brukar inte riktigt få med dem hela vägen, men vi jobbar fortfarande med det ), samt kunna hoppa lite högre höjder. 
Har inte haft tid att träna honom sedan i måndags, skolan och plugget har liksom tagit över denna tid. Men i helgen så är det dags igen, om det blir fint väder förståss :)
 



Föresten, har upptäckt ett helt nytt band ( har hört talas om dem, men aldrig tagit mig tid att lyssna på dem ) och det bandet kallar sig " Black Veil Brides " och jag är helt kär i deras låtar. De har precis den där musiken och stilen jag gillar just nu. 
Checka in dessa låtar! 
 



Annars så har det varit en helt okej vecka, inget speciellt har hänt. Mer än läxor, prov och annat som liksom bara är jämt. Det är ju kort vecka nu, så vi får kämpa in i det sista nu innan långhelgen kommer. 
 
Nej, nu måste jag nog sluta här, måste ta tag i plugget och lyssna på världens bästa låtar innan det är dags att koppla av och sätta sig vid tv:n en stund.
 
Ha det bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0