degernäs och fotografering

Hejsan! 
Nu år det påsklov, eller ja, vi fick det igår. Känns jätteskönt att äntligen få ta en paus från alla lektioner, krav och främst alla nationella prov. ( Med en paus menar jag inte en liten helg på tre dagar.. ) 

Igår så kom diddi och Sören hit och åt mat med oss. Vi pratade även mycket och diskuterade lite olika saker. 
Resten av kvällen spenderades mest framför tv:n med kära lilla cookie dough och trevligt sällskap :)

Hade även lite trevligt med min lilla underbara humla. Det är just dig jag ska spendera mitt påsklov med, när jag nu äntligen är ledig från skolan.💕

Idag så har jag och resten av mammas släkt varit och ätit på degernäs för att fira morfar som fyllde 80 år. Jättegod mat och väldigt roligt. Hoppas att ni gillade boken med alla bilder som min kära syster Diddi fixade till. Mormor och morfar detta fixade ni kanon.💕

När jag var på degernäs så var jag även på " Diddis fotoskola " där hon lärde mig hur man tog bra bilder med systemkameran. I början gick det väll se sådär, men man lär sig ju. =) 
Hemma så fotade vi även lite bilder till bloggens header och ja, larvade oss framför kamran. Vi fick även välja och bestämma lite hur bloggens header skulle se ut, text, bilder.. ja ni vet, sådant som ska fixas.
Vill inte visa några bilder ännu eftersom de varken är fixade eller redigerade och så är det väll roligare att se en klar design? =) 

En Linnea en helt vanlig lördagsmorgon.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Fina Linnea! Längtar till att få se bilderna ;)

Svar: Tack, Vad roligt att du inte är anonym nu ;)
Linnea Flink

2014-04-13 @ 08:44:21
URL: http://nattstad.se/cassiemylly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0