dagen

Hejsan! 
Det blev ingen mer bloggning igår, men det hände väll inte så mycket resten av kvällen mer än att jag och Isa fotade och hoppade lite med Lukas. ( bilder hittar ni på hennes blogg, polluxprinsessan.blogg.se
 
Idag så har jag haft fullt upp hela dagen. Åt en snabbfrukost för att sedan åka och möta min kusin och sedan cykla hem till mig igen. Vi hoppade studsmatta, pratade och hade jätteroligt.♥ 
 
Planer för imorgon? Ja, jag, mamma och isa ska åka till grodden och arkenzoo för att handla lite till djuren, men vi ska även gå på Kulan en sväng för att kolla lite på skor och annat spännande. 
 
Nej, nu ska jag nog ta och läsa lite.♥ 
 
Ha det bra! 
 
 

Kommentarer
Postat av: hej

Är det du på bilden??

2014-04-16 @ 14:09:09
Postat av: hej

Är det du på bilden??

Svar: Ja, det är jag.
Linnea Flink

2014-04-16 @ 14:09:13
Postat av: Mi

Vad snygg din nya heather blev. Du borde vara riktigt nöjd!

Svar: Tack så mycket, jag är super nöjd :)
Linnea Flink

2014-04-17 @ 15:17:00
URL: http://nattstad.se/Mi_Milla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0