Spökparty

Hejsan!
 
som ni säkert vet så hade jag ett spökparty igår. så nu tänkte jag berätta lite om det.
 
När vi kom hem från kaninutställningen fixade vi oss. Vi valde kläder , plattade håret mm.
 
sen så fixade mina syskon och kusiner frågor, masker och ficklampor. 
när alla hade kommit åt vi pizza, pratade och gapskrattade.
 
Filmen skulle jag nog helst vilja glömma.För er som inte visste kollade vi på "Mama". Jag skulle inte rekommendera filmen till sådna som jag, skräckslagen. 
Men filmen var både läskig och sorlig.
 
att gå ut i skogen var ingen hiss. Och att gå sist ut var ännu värre. 
Vi stog typ och väntade på alla. Vi skreck och det var ingen hit att stå och vänta på vår tur.
 
sen var det våran tur. vi gick nära varandra, tätt tätt. det tog ett tag innan det började spöka.
 
Jag måste erkänna att jag var ganska modig, eller iallafall så tyckte jag det.
 
Eftersom vi gick sist betydde det att vi fick alla "spöken" efter oss och givetvis så skulle både jag och Cassie ramla. Där låg vi, krälande på marken med alla monster efter oss.
 
men tillslut klarade vi det. Jag var ju inte lite stolt då heller.
- "Jag klarade det!!"
skrek jag när jag kom igenom staketet.
 
efter det gick vi in. Vi försökte komma på någon slags lek vi kunde köra, så det blev tillsist  "sanning eller konka".
Jag måste säga att jag gjorde mycket pinsamma saker då...
 
Jag kan absolut rekommendera att ha en sådan här kväll. Det var verkligen roligt. 
 
Nej, nu ska jag äta.
 
Ha det bra!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0