Shopping

idag var jag och shoppade med Cassie och Isa på Kulan i Karlskoga.
 
Så jag tänkte bara visa vad jag köpte :)
 
 
Kofta
 
kostade : 249 :- 
varför köpte jag den : för att den kommer vara mysig att ha till vintern.
 
 
Tröja
 
kostade : 199 :-
varför köpte jag det : Jag tyckte den såg både mysig och skön ut.
 
 
Uggs
 
kostade : 475 :-
varför köpte jag dem : För att jag har viljat haft uggs så sjukt länge!
 


BB cream
 
kostade : 79, 50 :-
varför köpte jag den : För att jag tror att den är lättare än fundation.
 


Puder
 
kostade : 59, 50 :-
varför köpte jag det : för att jag verkligen behövde ett nytt puder.
 


BB cream/ fundation borste
 
kostade: 69, 50 :-
varför jag köpte den : för att den såg mjuk ut & jag behövde något att smeta ut bb creamen med.
 
nej, nu ska åka hem till Cassie och sova över där, söndag imorgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0