onsdag

onsdag, hälften på en jobbig skolvecka. Detta var absolut ingen vanlig onsdag.
 
På morgonen hade vi matte. Idag samlades vi i mittenrummet och Bengt ( lärare ) visade oss några knep och så. 
Efter det hade vi musik. Vi spelade på bongotrummor och skrev små korta melodier. 
därefter rusade vi till slöjdsalen och började jobba. Jag, Cassie och två andra klasskompisar fixade till i målarummet. vi målade om ena väggen, skrapade bort gammal färg på bänken och hällde
i nya färger i burkarna.
 
Sen åt vi mat och idag blev det någon sorts fisk med ris och som andra rätt blev det korvstroganoff. 
 
När det ringde in hade vi svenska. Den här lektionen jobbar vi alltid i dags. vi fortsatte med adjektiv. 
 
Sen hade vi gympa. Jag såg fram imot det tills jag fick veta att vi skulle dansa vals. Jag fick dansa med en snäll och rolig kille som jag känner väl. Men jag trivdes absolut inte med det och det tror jag ingen gjorde.
 
När vi kom hem tog vi först och främst något att äta. Därefter gick vi upp och tränade på engelskan. Sen satt vi vid dator.
Efter ett tag kom vi på att vi kunde göra en choklad milkshake. Vi hade inga mått på hur mycket det skulle vara.. så vi hällde i lite allt möjligt. Den blev så äcklig! never ever again!
sen hann vi inte så mycket mer♥
 
this was my day❤ tuesday tomorrow :D



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0