fredag♥

Ja! Kortaste dagen på veckan är äntligen här. Jag ska dock inte göra något speciellt idag. Så jag tänkte berätta lite om skoldagen.
 
På morgonen hade vi uppsats. Idag blev jag klar med min uppsats "skogsbranden", vilket jag tyckte var väldigt skönt. 
 
Sen hade vi teknik. Vi gick igenom människokroppen och pratade om provet vi ska ha 11/12 - 13. 
 
 
Före maten så hade vi ett 90 minuters pass med so. Vi hade historia. Vi arbetade med drottning Kristina och började lite med Karl X Gustav.
Historia är inte riktigt min grej, om jag ska vara ärlig.
 
Maten idag var någon slags chickenbits med potis och brunsås. Mums!♥
 
Sista ämnet innan helgen var den efterlängtade mentorstiden. Vi diskuterade regler kring pingisborden, klassresan och hur en bra kompis ska vara. 
 
 
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn, som vanligt.
 
Sen så gav mamma mig en lista på saker jag skulle göra.
  • Stor städa åt Lakrits.
  • Fylla på och byta vatten åt kaninerna.
  • Städa till henry ( på bilden ↑ )
  • Städa mitt rum och lite i hallen.
Just nu så sitter jag på mitt rum och lyssnar musik. Ska väl snart duscha, titta på idol och äta godis. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0