fredag♥

Då var det fredag igen, riktigt skönt!  Äntligen är det helg, men den går väl lika fort som vanligt.. men tänkte iallafall skriva lite om fredagen :)
 
På morgonen varje fredag har vi uppsats. Jag blev klar idag. Jag då var det dags att leta upp en dator att skriva rent på. Det fanns ingen ledig dator på hela skolan, skit jobbigt -.-
När rasten var slut hade vi biologi ( no ). Vi jobbade med blodet, hjärtat och andningen.
 
Därefter kom det långa 90 minuters passet med sammhällskunskap/historia. När vi kom in hade vi ett prov i sammhällskunskap " lag och rätt ". Jag tror att det gick bra. 
När vi var klara med det läste vi om drottning Kristina, Gustav andra adolfs dotter och därefter svarade vi på frågor om henne och hennnes uppväxt.
 
Sen så gick vi till maten. Idag blev det lasagne. Tyvärr fanns det ingen vegetariska lasagne, vilket jag hoppats :(
 
Sista lektionen för dagen var mentor tid. Vi pratade om veckan, tog upp olika saker och gav förslag på olika klassresor. förslag på klassresor var t.ex Stockholm, Gustavsvik mm. 
 
Nu ligger jag och degar i soffan och tittar på tv. ska snart ut i stallet, fixa åt kaninerna och sånt. en ska jag städa inne och träna.
 
 
Imorgon på förmiddagen är det kaninutställning i karlstad på färjestadtravet. Tar 
med mig min lilla tjej. Cassie ska med också med hennes poppeprins!
Ska också bli jättekul att träffa sara igen coh se hur det går förstås.
 
Sen på eftermiddagen är det dags att fixa det sista till spökpartyt. Kommer bli läskigt men samtidigt roligt! Så kanske Cassie ska sova över också. Jag undrar om vi ens kan sova ;)
 
 
 
Ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0