Torsdag❤️

Hejsan
 
Då var sista dagen i skolan innan höstlovet slut. Så skönt, för imorgon går vi bara från 8 till 10. Är sjukt nervös för dansen, men det går väl bra, förhoppningsvis. Så jag tänkte berätta lite om dagen. 
 
På morgonen skulle vi haft ett engelskaförhör, men vi hade inga glosor eller texter. Så idag fick man göra lite 
valfritt. helt okej, tycker jag.
 
Sen så hade vi matte. Vi jobbade med problemlösningar, som jag tycker är ganska kul. vi jobbade bara på som vanligt med dem. 
 
Därefter var det ett långt so pass. vi svarade på frågorna och diskuterade eldens hemlighet som var vår sista läxa innan lovet. Det gick bra, och det var kul att få höra vad de andra tyckte. 
 
Sen så var det mat. idag blev det pyttipanna och lite julskinka. gott!
 
Därefter skulle vi ha julmys. Vi tittade på en paraodi av james bond av mr. Been och så fick vi pepparkakor, skumtomtar och annat gottit. Kanon!
 
Sista lektionen var elevens val. Vi körde en frågesport lek och det var kul. 
 
 Just nu sitter jag och äter glass och spelar spore. Helt perfekt avslut på dagen tycker jag! 😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0