Min julafton!

vad tyckte du om julafton iår? 
Jag tyckte om det hur mycket som helst, men är inte väntan på julen ännu mysigare? Det tycker jag iallafall. Men alla tycker olika, vissa gillar det och andra ogillar det.

Men nu så ska jag berätta lite om julafton, från morgon till kväll.


På morgonen så öppnade vi paketen som låg under granen. Jag fick jätte bra saker tyckte jag. 
Efter det så började jag och isa att bygga med hennes legofriends, Eftersom vi inte hade fått igång min telefon ännu. 

Sen så åt vi mat, städade och mm. Sådant som man brukar göra. 

När alla kom, det vill säga, kusiner, syskon mm, så började vi mest med att bara ta det lugnt. Jimmy och Jonas ( kusin ) började de pyssla och försöka få liv i min mobil. Mitt Simkort var förstort för min iPhone 5s, så vi fick såga till det lite. Det funkade tillsist! 

Sen så började vi med att lotta om hundra kronors julklapparna. Jag fick en as skön filt, som jag sitter under just nu :) 

När alla hade öppnat och bytt paket lekte med Jonas elchock boll. Jag var inte med, tycker inte om att få stötar!

Ja, det var min julafton. Jag är supernöjd och glad över alla presenter! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0