Kunde inte blivit bättre!

Denna systerdag kunde inte bli bättre! Så mycket shopping och annat skoj! 
Och så blir ju allt så mycket bättre när man är med världens bästa storasyster någonsin.Man kan faktiskt inte få bättre!<3
 
Jag hade iallafall jättekul. Vi pratade om allt möjligt, från tjejproblem till killar osv. 
Det är skönt att ha någon som lyssnar och förstår en. Som man bara kan prata om allt med. Min storasyster är en sådan som man kan sitta och prata med hur länge som helst, jätteskönt.
 
Sen så åkte vi hem till mig, där vi tittade på film ( kommer inte ihåg vad den hette ) målade naglarna och hade ansiktsmask. 
 
Tyckte också att jag köpte bra saker, som ni kanske får se imorgon ;)
 
Älskar dig världens bästa Diddi!!:*<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0