Julavslutninng!!

Nu är det jullov! Idag gick vi 8 till 10. men jag tänkte iallafall berätta lite om sista dagen i skolan!
 
på morgonen samlades alla i gympasalen där vi skulle ha vår julavslutning. 
Först så hade ettorna sitt luciatåg. Det gick kanske inte som planerat, men det var modigt av dem att sjunga för hela skolan fastän de bara är ettor!
Sen så var det vår tur att dansa.Jag var lite nervös i början, men det gick över.  Det gick jätte bra tyckte jag.
Därefter skulle alla sjunga en sång, fast jag tyckte att det bara var vår klass som hördes. Efter det så höll rektorn ett litet tal, eller vad man nu ska säga!
 
När vi var tillbaka i klassrummet så städade vi bänkarna så att det skulle vara snygga och fina när vi kom tillbaka från jullovet. Jag hade redan sådan ordning i min bänk så jag hjälpte andra lite grann.
 
Sen så hade vi tippspromenad i skolan. Det var frågor om julen, självklart. Jag gick med mi och Cassie och vi fick alla rätt, har helt koll på julen! 
 
efter det så fick vi åka hem. 
 
ÄNTLIGEN JULLOV OCH BARA FYRA DAGAR KVAR TILL JULAFTON!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0