bildbomb ( Henry och Lucas )

Idag har jag äntligen tagit tag i bloggningen igen. Och ja, jag bloggar lite mindre nu, eftersom jag inte gör så himla intressanta saker på dagarna. Men nu kan vi ta och börja! 

Idag så var både Henry och Lucas inne till veterinär. Lucas skulle på kastrerning och Henry skulle åka in på " öron kontroll ". 
När Lucas kom hem ( några timmar sedan ) så var han kall och trött. Så att vara inbäddad i filten var väldigt gottit💕

( ledsen för den suddiga bilden ) bild tagen för några dagar sedan i " the mjukas place "

Henry fick ta ett öron prov på 700 kr. Väldigt dyrt om du frågar mig, men det behövdes säkert och vi väntar nu på provsvaren som kommer om en vecka. Det ska bli skönt och se vad det fakiskt är för något i Henrys öron💕

Haha, är han inte gullig?

Myspys på kudden en söndag är väldigt skönt.

Så fort kamran kommer fram så gör han poser like this, min lilla fotomodel.

Lite plugg med bästis Festis innan fysikprovet på måndag. 

( suddig bild ) min underbara lilla prins. Vem har sagt att om man kysser en groda blir det en prins, nya versionen är här💕 

Trötta lilla Henry

Henry

Hoppas ni gillade denna lilla bildbomb på Henry och Lucas❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0