En trött Linnea?

Idag har det varit en lång och tuff torsdag, precis som tisdagen. Det är ju de dagar som jag hatar mest, men det kan ju dels vara att de är dagarna vi har mest ämnen på och att vi går till tre. Jag har ju gått till två sen ettan, tror jag, så det är väl därför. 
Men jag tänkte bara berätta lite om dagen och lite sånt.
 
Idag fick vi tillbaka religions proven som de flesta gjorde i tisdags, men några gjorde det i fredags. Så vi fick tillbaka dem. Jag blev väldigt, väldigt förvånad när jag såg det, för på Berit's prov är det gäller det att ha bra koll på vad ord betyder (ha ordförståelse) och det tycker jag inte att jag är bra på. Jag hade väl trott att jag skulle få ett E eller möjligtvis ett D, men det blev ett C ( detta är vad jag tycker är bra, men ni får väll tycka hur ni vill. om ni tycker det är dåligt så får ni väl tycka det, men i mina ögon är ett C väldigt bra ). Så jag är riktigt nöjd och glad.
 
Förresten, imorgon är det fredag ( jag tror att alla visste det ) och det ska bli så skönt att komma ner till valla igen. Det som är roligast är nog att laga maten på hemkunsakpen, vilket alltid är en liten utmaning. Tycker att det ska bli skit kul att göra det igen. Men fysik är nog inte mitt starka ämne, är inte alls duktig på det och tycker absolut inte om det där frågepappret, och labben är inte speciellt roliga heller, det är ju bara massa seriekopplingar varenda vecka, varenda gång. Så det är väl inge roligt på fysiken, och nu vill jag bara till hösten igen. Då hade vi kemi och det var alltid något spännande och rolig blandning vi fick göra, ni vet, som små häxor och trollkarlar, haha, miss that. Och det bästa var att det nästan aldrig några frågor. Hatar alla sorters frågor inom alla möjliga ämnen. Så det lär ju inte bli lätt.  
 
Imorgon har jag ingenting bestämt, vet varken vad jag vill eller vad jag inte vill. det är så jobbigt, och så frustrerande. Visst, man vill hitta på massa saker i helgen, sova över med kompisar och så vidare, men samtidigt vill man väl njuta av att helgen kommer och allt sådant? 
Har också blivit väldigt trött och orkar ingenting. Vill ( men samtidigt inte ) vara med kompisar och sådant och jag tror att mina närmaste vänner ser det, jag orkar inte. Jag blir så arg och ledsen för att jag inte orkar. Och då kommer vi tillbaka till mina " vill men orkar och vill inte " fasoner. Jag mår inte bra då, allting är så frustrerande, men jag ska försöka minska ner på datan och mobilen, för det är något som påvärkar mig negativt. Men mitt beroende är så himla stort, så jag vet inte vad jag ska göra för att minska det, kanske ha en maxtid framför datan? ja, jag vet inte, men någonting måste ju ändars, för så här trött kan jag ju inte vara. Är ni trötta precis som jag?
 
Bloggar kanske mer senare, för jag måste göra någonting nu.♥
 
FOTO: THINKSTOCK
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0